Puszcza Kampinoska. Długie Bagno 2

Zapraszam na drugą część wyprawy na Długie Bagno w Kampinoskim Parku Narodowym. Tym razem dla odmiany prezentuję tylko kadry pionowe. Wydaje się, że fotografowanie lasu w słoneczny dzień jest dosyć karkołomnym zadaniem - tu obowiązuje zasada "im gorsza pogoda, tym lepiej dla zdjęć". Jednak warto łamać zasady - kontrastowe oświetlenie, chylącego się ku zachodowi słońca, może dawać ciekawe efekty. Ale uwaga - stąpając po kępach turzyc, oślepieni przez słońce, łatwo możemy stracić równowagę i .....
Podczas jednego z plenerów w tym miejscu, przy dosyć niskim poziomie wód, znalazłem pomiędzy kępami traw zakiszony w bagiennym błocie kapelusz. Skąd on się tam wziął?


Kampinoski Park Narodowy, Puszcza Kampinoska, Palmiry, bagna, rozlewiska, fotografia analogowa, czarno-biała,
Nikon N90S, Tamron SP 28-80/3,5;4,2, filtr pomarańczowy + polaryzacyjny, błona Rollei Infrared 400, Adox APH-09 1+100

Kampinoski Park Narodowy, Puszcza Kampinoska, Palmiry, bagna, rozlewiska, fotografia analogowa, czarno-biała,
Nikon N90S, Tamron 2,5/24, filtr pomarańczowy + polaryzacyjny, błona Rollei Infrared 400, Adox APH-09 1+100

Kampinoski Park Narodowy, Puszcza Kampinoska, Palmiry, bagna, rozlewiska, fotografia analogowa, czarno-biała,
Nikon N90S, Tamron 2,5/24, filtr pomarańczowy + polaryzacyjny, błona Rollei Infrared 400, Adox APH-09 1+100

Kampinoski Park Narodowy, Puszcza Kampinoska, Palmiry, bagna, rozlewiska, fotografia analogowa, czarno-biała,
Nikon N90S, Tamron 2,5/24, filtr pomarańczowy + polaryzacyjny, błona Rollei Infrared 400, Adox APH-09 1+100

Kampinoski Park Narodowy, Puszcza Kampinoska, Palmiry, bagna, rozlewiska, fotografia analogowa, czarno-biała,
Nikon N90S, Tamron 2,5/24, filtr pomarańczowy + polaryzacyjny, błona Rollei Infrared 400, Adox APH-09 1+100

Pierwsza część wyprawy na Długie Bagno.

Komentarze

Goście oglądali